2010. augusztus 29., vasárnap

Az új élet kezdete- vagy vége?

Szerény életem szakaszaiba, újabb megosztanivaló mérfödkő közeleg. Bár még vita tárgyát képezi, hogy biztosan jól cselekszem- e - de a stresszhelyzet a megszokott felé irányít.
Történetem kezdete, legyen 2008 szept.01. Ekkor, már 4. éve tartoztam a McDonald's csapatába, immáron Hosstess képesítésben tengettem napjaim és még mindig diákmelósként hasznosítottam magam. Aztán, kiderült, hogy Fruzsina nem tud idegenvezető suliba járni, ami mellett dolgozhatna tovább az iparban. Így egy hirtelen döntés született, mely az EGOmat padlóra tette. Mivel volt végzettségem 2 is, volt nyelvvizsgám is- számszerint 2 bőven válogathattam volna a jobbnál - jobb ajánlatok között, én mégsem tettem. Nyaraltam inkább, éltem bele a nagyvilágba, és jól éreztem magam. Ennek folyamodványa az lett, hogy állandó beosztottként dolgozhattam az "aranyívek" alatt. A végére, már egy másik munkakört is kaptam a tsodás babysitterkedés mellé, így lettem Főpinyós.
Változásunk szele megcsapott azév novemberében, amikor is Gabus barátnőm kapot egy lehetőséget a helyi Jazz fellegvárában, hogy vezesse az üzletet. Ő ezt elvállalván a későbbiekben, maga mellé vett, mint beosztottja és barátosnéja. Voltak ám konfliktus helyzetek, mondanom sem kell, ha lehet, máskor nem ugrunk ennyit a barátság lépcsőin.
Szóval a november és a december 2 munkahelyen zajlott, csak aludtam és ettem a munkán kívül, de legalább nem volt idő rágódni azon, hogy mennyire lusta és barom vagyok, hogy a mekiben dolgozom.
Majd a 2009-es újév már az új helyemen ért, ahol is immáron egy új élethelyzetekkel teli napokat élhettem, új társaságban, és nem utolsó sorban, új önértékelést követelően. Bár a komlexusaimnak nem tett jót, de jó sokat változtam. Ezt aláírom.
Tartott ez az állapot idei év májusáig, amikor is munkakeresésre kellett adni a fejünket, mert a nyár a városban, fizetővendég nélkülöző időszaknak ígérkezett.
Szóval bejelentett munkanélküliként havi 30 000 Ft segítséggel vészeltem át a nyári hónapokat. Augusztusban 2 helyen is voltam állásinterjún, mind2 helyen bemutatták az előnyöket és a hátrányokat is, valamint visszahívtak - némi köztes könyörgés után :) - a Sárga M-hez. A választáson morfondírozva még jutott idő némi kikapcsolódásra- munka gyanánt- a Táncházban, ami bár nagyon lefáraztott, de jó tréning volt. Minden szempontból. Állóképesség, beilleszkedés és találékonyság. Bár én egy berögzült, megszokásokkal teli figura vagyok- jól éreztem magam.
Most ott tartunk, hogy szept. 1-től visszamegyek a tsodás első munkahelyemre- ahol nem sokat változott az élet, 1 hónapot a pályán kell töltenem, aztán irány a főpénztár.
A távolabbi terveim között szerepel, hogy egy kicsit ülök a fenekemen, majd jövő évben felvételizek, és elpályázok.
helyzetjelentés: kedv: 10/6- nyomorultul most épp nem érzem magam
szépség: 10/7 be van dugulva az orrom. és a legutóbbi pesti vásárlásomon csak olyan cuccokat vettem, amiket most nem tudok hordani
agy: televan, de képztem magam a nyár folyamán.... .... ... na jó
könyv: jelenleg a 81.-nél tartok az év folyamán

2 megjegyzés: