2012. február 15., szerda

Vérmacska


Volt egynéhány könyv, ami az egész FMK-t meghódította. Kezdődött a Lotyóval, aztán a Rém Hangosan és irtó közellel folytatódott, és most a Vérmacskánál járunk.
A Vérmacska @Maerlyn jóvoltából került a klubba, majd @Falena is behódított egy példányt, és most sorban állunk értük.
A Vérmacska egy eszméletlenül ötletes könyv, bár kissé szabad szájú, néhol kissé unalmas, de apró momentumai határozottan jót tesznek a hangulatnak és az életfelfogásnak.
A Vérmacska egy blog volt- eleinte, mely még ma is működik-, vagyis hát a macska volt előbb, de aztán lett facebook profil is a végén, közben egy könyv.
Szóval, a könyv.
Blogbejegyzés gyűjtemény, egy kicsit ráncba szedve. Szőri zseniális, az ALfi zseniális, a Fürtöske határozott, és bírható, és Kislófasz hülye.
Tetszett, hogy megnyilatkozik néha Alfi, hatalmas EGO-ja a háttérbe kerül, és aggódik- Kislófaszért-. a virágokért, és a Szőri takarójáért nem.
Amikor Szőri elköltözött, az hatalmasat dob a könyvön, és különösen tetszett a 3 agglegény együttélése.
És örömmel olvasom a facebookon, hogy végre beújítottak egy csajt J
Nekem tetszett J

Hozzátenném, hogy nem hatódok meg általában a macskáktól, de ez az ÁLLAT megvett magának (és komolyan elgondolkodtam rajta, hogy nekem is kell egy...aztán tovább gondolkodtam, és lebeszéltem magam róla)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése