2012. március 13., kedd

Méregnaplók- Maryrose Wood


Méregnaplók: gyerekek írják, előbb egy lány, később egy fiú. Először a növények növekedését írják, majd a növények elhatalmasodását...

Azért, mert: 
Azért kölcsönöztem ki a könyvtárból, mert valami könnyed, tini történetre vágytam, ami szórakoztat, leköt, és nem utolsósorban, még gyorsan el is olvasom.
Jelentem, ez megtörtént. Ugyanis alig 1 nap alatt elolvastam, tetszett, és várom a folytatást. Többször is újraolvastam a hátsó fülét a könyvnek, ahol a valódi Méregkertről beszélnek. Merthogy ilyen van. Persze a regénybelivel nem igazán rokon, vagy jobb, ha nem tudjuk, de a lényeg, a lényeg, hogy ilyen, létezik. http://www.femina.hu/utazas/a_kert_ami_gyilkol_megis_nepszeru_latnivalo
Eme történetben egy 16 éves lány él gyógyszerész apjával a századokkal ezelőtti Angliában, majd jön Gyom, és együtt bemennek a tiltottba, és történik egy s más, ami inkább valami ijesztő romantika, mindenesetre érdekes esemény.
Olvastam, hogy valaki Rómeó és Júlia történetéhez hasonlítja. Szerintem ezt az első- azaz Méregnaplók- rész alapján még egyáltalán nem biztos. egy olyan nyitott kérdés a vég, ami foglalkoztat egy ideig, majd mikor majd a kezembe veszem a folytatást, azt is pár nap alatt, vagy 1 este alatt kiolvasom, és már nem marad min törni a fejem.  Nem is tudom mi lenne a jobb…mindenesetre érdekel, hogy mi és hogyan….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése