2012. május 10., csütörtök

Csak amúgy...


Szóval. Egy ideje határozottan eltűntem.
Március 5.-étől új munkahelyem van. Szerettem volna az előzőről minél előbb elpályázni- immáron lassan másfél éve, és most meg is ragadtam a lehetőséget, amit júliusban elszalasztottam.
Tehát, most tanulás, betanulás, kitanulás, kiutálás…meg ilyenek vannak a terítéken. Humorom, türelmem, és amúgy kedvem semmihez sem nagyon van, hát, még, hogy olvassak. Főzzek, takarítsak, gondolkodjak. satöbbi. Gyakorlatilag csak a Szent Johanna Gimi  volt, ami annyira lekötött, hogy mindenképp olvasni akartam, éjszakába nyúlóan, minden szabadidőmben. És most tűkön ülve várhatom a 7. részt.
Addig kínomban olvasom Adrian Mole-t, már szemezgetek az Abigéllel is, de Harry Potter is hatalmas csábítás.
És, hogy miért is a Szent Johanna, amikor semmi nem történik benne, amikor annyiszor, se annyiszor sóhajtok fel, hogy miért kell Paris-t (Szívek szállodája) faragni Kingából, hogy jajj, de béna már megint ez a Reni, jajj, mikor fognak már szexelni…(17 évesen csak ezen is kellene járni az eszüknek)….szóval addig csak eltöltöm valahogy az időt…
és most megyek főzni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése