2012. július 22., vasárnap

Bridget Fru Jones


Mivel komolyabb irodalmat nem képes befogadni az agyam, kiolvastam a Bridget Jones két naplóját.
Alig 4 napomba telt. Közben csak keveset dolgoztam. Mindemellett azért segítettem a Milánnak a csempéről vakarni a friss festéket, meg a padlót is suvickoltam. Szóval nem szenteltem minden pillanatomat Bridgetnek, de azért jócskán foglalkoztam vele.
Bridget megannyiszor felvidít. Zseniális, humoros, és hús-vér, ízig- vérig, nő. Szeretem az első részben, hogy olyan esetlen, és hogy nem totál a film, és a második részt, ha lehet, még jobban szeretem, ahol állandóan röhögök az interjún, a rendőrökön, és a karácsonyi lapok szövegein, és előadásmódján. nem feltétlenül hasonlít Reneé Zellwegerre az én Bridgetem, de Darcy, és Daniel- határozottan telibe talált a vásznon.
Örülük, hogy annak idején megvettem antikváriumban mind2 részt, és remegve várom az új filmet is, hiszen nekem Bridget a nő, és az élet JJ Angliában. és a kikapcsolódás. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése