2011. december 24., szombat

dec 24.


Az utóbbi hetek- tulajdonképp 2 hónap határozottan nem a felemelő, karácsonyra és ünnepekre készülődés jegyében telt. Nem óhajtok baromira belefolyni a magán ügyeimbe de a lényeg, hogy most változások szelei fújnak, és engem kellemetlenül érintenek.
Így a karácsony manapság nálam személy szerint felejtős. De ezt a környezetemmel nem tehettem meg. Úgy kezdtük, hogy ki kellett okumálni, hogy Milán barátainak milyen ajándékot adunk. Akkor már némi emlék az én barátaimnak is, és így fejet hajtottam az elvárásoknak.
mézes sütés, melynek díszítését hál’Istennek Milán magára vállalta, a tök egyedül való felszeletelése (nem fogadok el segítséget, mert ha ezzel sem boldogulok, életképtelen vagyok), gesztenye sütése.
NA meg, hogy ne menjek a családhoz üres kézzel: süteménykészítés. nincs kedvem neki állni.
de meglesz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése