2012. január 2., hétfő

2011- a könyvek szempontjából


Eltelt egy év. Jelenleg pont az évi első betegséget kezdem kiheverni, nem adok neki kiteljesedésre lehetőséget.
Nézzük könyvek szempontjából az elmúlt évet.
Tehát. Kihívásokat vállaltam, teljesítettem, és olvastam.
Először is, jól, megszenvedtem a 12 könyvvel 12 hónap alatt. Valahol az 5. környékén határozottan elakadtam, majd novemberre bedaráltam mindet. Idén már nem is jelentkeztem rá.
Aztán meg az FMK is adott feladatot, na, azzal jelentősen lemaradtam, de majd, ha végre megírjuk a felmérőt, akkor majd megtudom, mégis mennyire J
 Egyébként a moly.hu szerint 79 könyvet olvastam, el, amiben benne van a Biblia is, amit nem, nem olvastam el. Azzal határozottan lassan haladok. Csak 4 könyv van, amit elkezdtem, majd nem fejeztem be, és nincs benne az, amit ma fogok kiolvasni.
Találtam új kedvenceket: Satrapi, Foer és Zafon személyében.
Vettem rengeteg könyvet. Határozottan szerencsém volt  májusban, mikor is a Vasúti könyvtárban mintegy 13 könyvet- klasszikusokat egytől egyig, 100 Forintos darabáron vettem. Ezen kívül, kaptam néhányat ajándékba, némi reciért cserébe az Agave-től, kaptam mindenki mástól is ajándékba, na meg magamtól vadi újat, dedikáltat, és hiánycikket is.
Volt, amit befejezése után azonnal újrakezdetem: Pixel, és amit idő hiányában nem: Csodaidők .
Sorozatból csak Anita Blake ment idén- elég hamar be is fejeztem, még nem jött el az idő a folytatásra, néhány klasszikus, ponyva, és képregény is elolvasásra került.
Szóval, idénre tanultam a múltból. Magamnak kreáltam 1 kihívást, hogy nem befejezett könyveket, és amit már ideje lenne elolvasni - olvasódjanak ki. És van még egy tucat, aminek a határideje még javában tart. Azokat is van némi esélyem bevégezni.
 Jó volt, tömény volt, ennyi volt. 2012 vár rám. és a könyveimre J


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése