2010. szeptember 13., hétfő

Az időutazóval töltött idő


Még márciusban (2010.) megnéztem a filmet. Ügyesen letöltöttem, és örömködve nekiülve megnéztem másodmagammal: Tamással. ..akkoriban... Hogy ez mekkora egy film lesz. És az is lett. Jó sok nyitott kérdést hagyott maga után, ami áhította, hogy jól átbeszéljük, de ez jó nagy részben elmaradt.De még akkor melegében, kölcsön is kértem a sógoromtól- na kitől mástól??? a könyvet, és most sikerült elolvasni. minimum fél év csúszás.
Szóval: a könyv.
Te jó ég. annyi emóció tört fel belőlem az olvasása közben, hogy szinte korholtam magam állandóan. "Hogy: jaj ne csináld már, biztos nem olyan borzasztó...nem a fenét nem" 3 emlékezetes hely a könyvben:
1. Ben rákérdez, hogy ahonnan az idősebb Henry jött- ott él- e még...aztán szilveszterkor mondja, hogy neki kéne már meghalnia- milyen ez...
2. Amikor Kendrick felbontja a borítékot a születendő gyerekével kapcsolatban, és minden igaz, ami benne van...
3. és amikor elmeséli az autóbalesetet- töviről - hegyire...



Most felhívnám a figyelmet néány dologra, amit eléggé elferdítve sikerült a filmre vinni:
1. Gomez baromira szerelmes Clare- be. És, ez a könyvben nagggyon átjön: filmben nuku
2. a gyógyszeres kisérletekből semmi sincs a filmben- ergo Ben sincs...
3. Az utolsó találkozás Clare-rel nem a réten lesz- nem a gyerekek között...
+1: Nincs olyan múzeumos rész- ahol Clare-rel is találkozik Henry- nem csak Albával.
és ez csak 4 dolog.
Ettől nem lett sokkal rosszabb a film- csak egyszerűen nem hiteles... a könyv elolvasása után.

1 megjegyzés:

  1. Én előbb olvastam a könyvet, majd néztem meg a filmet. Valóban a könyv sokkal szebb, jobb...szokás szerint! :)

    VálaszTörlés