2010. október 25., hétfő

Vámpírkodás


Pár éve- legyen 1 és fél- épp Bogival vámírlázban emésztettük magunkat- csak úgy faltuk a vámpíros történeteket. Felhívta a figyelmemet egy jó hosszú sorozatra. Ez volt a Fekete Tőr Testvériség élete. Aztán elegem lett. A Megváltott szerető közepénél beleuntam a dolgokba. Ez a sorozat 6.könyve, és Phury volt a főszereplő, aki csak problémázott mindenen, és az eseményeknek nem volt sodró lendülete.
Aztán úgy 3 hete, odaadta a Bogi őket könyvben- nem számítógépen- hogy megéri elolvasni. De a Phury- könyvét csak lapozgassam, mert nincs benne semmi olyan, ami olyan hú de nagy dolog lenne, kicsit tényleg laposabb ez a könyv a többinél, de hogy ne veszítsem el a fonalat- illene elolvasni.
Aztán beszippantott. Hirtelen derengeni kezdett az olvasás közben, hogy miért is bírtam annyira ezt a sorozatot régbben. Valóban humorosak, néha csöpögősebbek a kelleténél- van benne akció, erotika, meg minden ami szem- szájnak ingere...bár néha az én szűzies :) lelkemnek kicsit sok- de azért jó :)
És azt kell hogy mondjam, hogy hálás vagyok azért, hogy kölcsönkaptam őket, és olvashatom. És igazán gyorsan haladok vele- és egy kicsit fel is villanyoz, hogy van boldog beteljesedés :)Meg vannak bukott angyalok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése