2010. június 29., kedd

reggel 10:16 06.29.

Bár ezelőtt még a "büdös pizsamázósat" játszottam, és akartam is délutánig játszani, már túl vagyok azóta a kv-n és öltözésen.
megnéztem az emailokat, és kaptam egy visszautasítást: hogy nem vagyok alkalmas az állásra. Bár mostanában ha kapok e-mailt- munka ügyben-, mindig visszautasítót kapok, és úgy döntik el, hogy nem vagyok alkalmas, hogy meg sem kérdeznek erről. Elolvasság a csudáslatos önéletrajzom, amiben már megszokott fordulatokkal vannak a főbb képességeim kibontva. Lehúztam 5 évet McDonald's-ban, nem azért mert agyilag máshová nem lettem volna jó, hanem azért, mert így olyan időbeosztásban élhettem, hogy hétköznap iskolában voltam, hétvégén dolgoztam, és közben 3 szakmát- amiket nem igazán szeretnék használni, és 2 középfokú nyelvvizsgát is szereztem (angol és német). Mindeközben a munkahelyen megtanultam, milyen is dolgozni,- munkamorált tanul az ember- beér adott időre, szabályosan csinál végig némely procedúrát, valamint kezelei a vendéget. 1 évig gyerekszülinapokat is tartottam- na azt nem kívánom senkinek :)
Szóval mindezek nincsenek benne az önéletrajzban. - Tudok az emberekkel bánni- nem is kell nagyon megerőltetnem magam, és most az ego- szól belőlem, de én csak dolgozni akarok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése