2010. június 28., hétfő

True Blood s03/1-3- Spoiler


Az első részt, még sikerült magyar felirattal megnéznem. A második részhez nem töltöttem le feliratot, a 3.-hoz pedig angolt szedtem. Gondoltam- miért is ne!
Jelentem: lehet, hogy pár dolog nem tiszta, nem ismerem az okokat, angol tudásom nem annyira kiterjedt, hogy fenntartás nélkül hangoztassam a történetet, de a lényeg átjött.
Szóval. Bill-t elvitték a vérfarkasok, akik egyébként motoros hordákban leledzenek a Missisipi-i királyhoz, aki egy gay...én úgy látom, ahol Billt várta a teremtője. Eközben Tara egy megbabonázó vámpírral enyeleg, La Fayette kocsit kap, ha eladja a v.királynő összes vérkészletét, aztán Sam hazatér, de az újdonsült tesója is át tud változni mindennek, és jól meg is lopja őt (gondolom ő volt a karvaly).
Sookie bensőséges kapcsolatot teremt egy vérfarkival, akit a királytól küldtek, de ha jól értettem útközben Eric (:) )-hez szegődött.
kevesebb szex, vér-ömleny és még nem vágom mi lesz a vezérfonal 1 évadon keresztül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése