2011. szeptember 14., szerda

a bringa és az élet vele...


Székesfehérvár, nem egy nagy város. Vagyis nagy, sok benne az ember, az infrastruktúra majdhogynem tökéletes, a szolgáltatások teljes körűek, legyen ez az egyik véglet avagy a másik, szó ami szó , mindenből van választék.
na, de hogy ne térjek el a témától, tegnap olyan 17:00 körül- egész pontosan a városon végighajtani  kerékpáron a járdán!! l, igencsak problémás, és nyögve nyelős volt. De ha esetleg az autóúttal próbálkoztam volna, ott sem jártam volna több sikerrel. És ma megint próbálkoztam, jelentem, senki sem dolgozik ebben a városban 11 és 13 óra között. mindenki a vendéglátó ipari egységekben, a boltokban, és legfőképp az utcán lébecolt. A Skálánál alig találtam a bicajnak parkolót. Kérdem én, más is ilyen -korra vette ki a szabadságát, és nem jutott el a desztinációba?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése