2011. szeptember 25., vasárnap

Kalocsa 2011.





Szóval eljutottam Kalocsára. Dús, pihentető és egyben fárasztó dolog volt ez a pár napos wellness szitu. Na meg a napi 3x étkezés. Meg a köpölyözés, amitől vártam a lila foltokat és véraláfutásokat, de gyakorlatilag a gyantázástól nagyobb sérüléseim vannak.
Ha a Hotelről: Hotel Kalocsa Wellnessről kellene dicshimnuszt zengeni, azt is csak azért tudnám megtenni, mert ezért az árért, bőven túlteljesítették magukat. Rég nem ettem ilyen felséges reggeliket- mint itt 2x- a májjal még mindig le lehet kenyerezni…-. Na meg a szauna, gőzfürdő, meg persze a csendes kisvárosi idill- a Harangozással együtt. Nekem ez a pihenés. Imádom, ha tájházba mehetek, ha múzeumot kereshetek, vagy csak simán kávézhatok egy téren, és tudom, hogy most száz kilométerekkel vagyok az otthontól, a gondtól, és a hétköznapoktól.  Eddig pihenés szempontjából abszolút a kisvárosok viszik a prímet: legyen szó Gyuláról, Szilvásváradról vagy most, Kalocsáról.
Magyarország mindent felvonultat, amire nekem ilyenkor szükségen van. (pihenésre minden készen áll, de az élet valahogy nehezen akar itt belendülni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése