2011. szeptember 5., hétfő

Homok a konyhában- miért?


Történetem kezdete majdnem 1 hónappal ezelőttre nyúlik vissza.

Amikor a Királyi Napok alkalmával a Néptánc fesztiválon dolgoztam, reggel 6-kor kellett kelnem. Egy napon, amikor éjjel 1ig a mekiben zártam, aztán haza, aludni pár órát, hogy kelhessek 6kor, na szóval ezen a tsodás reggelen, feltettem a kávét lefőni (J ), aztán fürdőbe vonulás. Kávé le, én ki, konyhába be. Egy viszonylag hatalmas, mintegy 10 cm-es kődarabra tévedt a tekintetem, ami a konyhapulton pihent. Még nézegettem is, hogy vajon miért rakta ezt ide apukám, mi lehet ebben a semmiféle kőben akármi is, ami miatt ennek pont itt kell lennie… (igen, apukám vicces figura tud lenni, ha akar)

Kávé le, szenya be, cipőhúzás előtt megnézni az ablakban kovászolódó uborka helyzetét, amikor is látom, hogy az ubi üvege, a párkány kívül- belül, és az ablak olyan homokos, hogy öröm nézni- ergó, valaki vicces kedvében negyed 7kor, hétköznap dobálózott az ubira. Na de ki lehet ez a barom? így mentem a Táncházba, hogy ott mindenkinek, aki megkérdezte, hogy mi is történt velem tegnap óta ezt elmeséltem. Értetlenkedve álltak a történet, meg a felháborodásom előtt- szerintem azt hitték, hogy tényleg elkezdtem fáradni az alváshiány következtében.

Történtetem folytatódik múlt hét hétfőn, amikor ugyebár, még nem volt iskola, még az emberek rohangáltak, hogy minden készen ,és szépen legyen szeptember 1.-ére.  A konyhában ügyködve arra figyeltem fel, hogy egy nő óbégat irgalmatlanul hangosan, hogy: Ha még1x ilyet csináltok a rendőröket hívom, meg hogy mit képzeltek magatokról, meg ilyenek…A szobámba érve szóltam Milánnak, hogy ő is hallja –e és szerinte, ki és miért …erre ő kijött a konyhába, kihajolt az ablakon, és figyelt. Csak pár percet kellett várnia, és jött is a két kis haramia, akik dobálóztak befelé a szomszéd iskola szúnyoghálós ablakain, erre Milán : (alföldi fiú lévén)Pusztuljatok innen!
Meg valami ördögfattyás beszólás is volt (én meg a háttérben: Ez az! Mondd meg nekik! Ügyes vagy!)
Ezek után Milán ablakon ki, néni ablakon ki - megbeszélték, hogy ezek a kis bitangok dobálóznak, és nem igaz, mert így meg úgy. Aztán a Milán megjegyezte viccesen, hogy ezek a gyerekek is érzik a stresszt az iskolakezdés miatt JJ és azt is mondta, hogy ezek a kis kergemarhák célozhatták be az uborkát…erre én: reggel negyed 7kor? n
Nem hiszem…
És hogy ezt mindet miért is írtam én ide le: mert ma délelőtt 10 kor újabb adag homok várt a párkányon, földön és a konyhapult előtt… vajon megérett már a konyhaablak egy alapos tisztításra?
És vajon ki lehet ennyire vicces, hogy a földszinti ablakot célozza meg ilyen rendszerességgel? És egyáltalán miért?  És miért pont én? szerintetek? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése