2011. november 18., péntek

Csodaidők 4. (várólista 11/12)



Kiderül, hogy mi is, az az „ofga. ”.
Amióta befejeztem eme sorozat 4 elemét, határozottan hiányzik valami. Az utóbbi hetekben észre sem vettem, hogy mennyire a mindennapok részévé váltak a szereplők, és a történetük.  Szabályosan hiányzik.

A negyedik részben nem csupán a már elkezdett szálakat varrjuk el, hanem rengeteg történés, bizonyosság, és összefüggés is van. Ki kinek a kicsodája, kémje, szerelme és gyermekének az apja. Kitűnő űrbeli szappanopera, ami cseppet sem idegesítő, nem úgy mit brazil és egyéb Dél-amerikai elődei, mert itt nem ismétlik a mondatokat 47 milliárdszor, mert itt a hatalmas pálfordulások  értelmet nyernek, meg nem sablonos a történet. Azért, mert az űrben játszódik, mert rengeteg évet ölel fel, és mert bár eszméletlenül szélsőséges dolgok történnek, mégsem érezzük túlzásnak.

Nagyon megszerettem ezt a sorozatot. 

Ha a kihíváson részt ennék, hogy ki is vagyok a Csodaidőkből- vagy valamilyen nap keretein belül, de volt már ilyen, nem tudnék senki sem lenni. Szerettem mindenkit, na jó. a gyilkos hadvezéreket kevésbé. Drukkoltam mindenkinek, és a kitűnő macska-egér játékot egy percig sem untam.

Bár újraolvashatnám most azonnal (Dorian Grey), vagy bár lenne még x része. (jobban kell keresnem és megtalálom őket..)

Nagyon köszönöm J Enélkül kevesebb lennék. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése