2010. augusztus 2., hétfő

Castle- avagy hogyan menjünk a múzsánk agyára, majd a szívére...


Az elmúlt 2 hetet nagy részben arra fordítottam, hogy a remek kis krimisorozatot néztem eredeti nyelven valamint hogy kövessem az eseményeket szép sorjában, mind a 2 évadot :)
Az első évadban Kate Beckett nyomozónak eszméletlenül dögös a frizurája. Kissé szélfútt, őrjítően vörös- amolyan sötét árnyalatos, és - nem mellesleg- nagyon kedvelhető figura. Ahogy próbál ellenállni Richnek- és nem akar részt venni a behódolási folyamatban- egy ideig.
Castle- annyira drukkoltam neki.
Emlékezetes még Lanie, aki a halottkém, és fogadja a bókokat, és hajlandó némi flörtre is.
Bár a könyv már az első évadban elkészül, a második évadban is láthatunk izgalmas részeket. A két főszereplő bajtársiassága, és barátsága csak nem akar megszakadni.
Kedvenc részem: amikor egy Domina halálát próbálják felgöngyölíteni- ahogy Castle meg van állandóan illetődve. És ahogy Beckett ordít vele a recepcióna- na azt a részt visszapörgettem dokszor.
És amikor Rich megijed a hullától- és ahogy sikongat :) :) :)
szórakoztató volt. Kitűnő iskolapédája azoknak a tévés sorozatoknak, amik nem akarnak adott évad alatt egy történetet felgöngyölíteni- minden részre új hullát kapunk. Kevés kivételtől eltekintve. Talán megpróbálkoztak azzal, hogy Beckett anyjának az esetét felgöngyölítség végre de csak nem csinálták rendesen (nekem ebben az esetben favorit a Dr. Csont 3. évadja)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése