2010. augusztus 30., hétfő

Újabb Patrick és Ange :) - megszentelt életükben



Dennis L. bácsitól nem ez volt az első könyvem. Kezdésnek ott járunk, hogy márciusban moziban láttam a Viharszigetet. Akkor úgy gondoltam, tudnom kell ilyen- e a könyvben is. Kitűzött céljaim egyike lett a könyv elolvasása. Nővéreméknél látogatóban kiderült, nekik megvan a könyv. Ám akkor kölcsönben volt, így marad a Kenzie és Gennaro páros másik két könyve: a Sötétség, fogd meg a kezem és az Egy pohárral a háború előtt.
Ezeket kiolvasván, és látván, hogy Apukámbak megvan az író egy könyve a Titokzatos folyó, Azt is tudom, hogy Sean Penn játsza a főszerepet abban a filmben. És azt is tudom, hogy a mai napig nem olvastam és nem is láttam.
Közben kölcsönkaptam a Viharszigetet, nagyon jó volt könyvben is.
És most újra a sógorom könyvei között lavírozva megleltem a Megszentelet életet és a könyv elolvasása után döbbenetben leledzem. Még mindig. Egyszerűen fergeteges volt. Eleve 2 nap alatt végeztem vele, mert nem volt száraz, szellemes megjegyzésekkel volt tűzdelve, és állandó meglepetéseket okozott. Tetszett az eleje és a vége is, és közben sem tudok semmibe belekötni. És a lényeg: a 201. oldalon olvasható, eme mondás az élet nem egy területén hasznosítható: "...a történetébe annyi helyen lehet belekötni, hogy abból kijönne egy pulóver."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése