2010. augusztus 26., csütörtök

Moulin Rouge


Már jó sok évvel ezelőtt elolvastam a könyvet. És ajánlottam bárkinek, aki jó könyvet kért tőlem- egy ember m.ondta csak, hogy nem hajlandó elolvasni, mert hogy szerinte rosszul kezdődött- hozzátenném, hogy ő az Albert Györgyi könyvéért volt oda- meg vissza.
Tehát a tegnapi nap folyamán szántam rá 2 órát, és megnéztem. Ha már annyian utaltak rá, hogy mennyire jóóó film.
Kiemelném az utalók közül exemet, aki a Megasztár válogatásán a H. boyt énekelte.
Szóval a könyv és a film között semmi hasonlóság nincs, legfeljebb T. Lautrec jelenléte- bár a könyvben nem egy komikus törpe ...
Visszatérve a fimre. Nekem nem jött be, hogy némely rongyosra hallgatott világslágert moulinosra írták át. és belefájdult a szemem. És Ewan McGreggor még mindig úgy vigyorog, mintha a felső fogsorát szeretné kitolni a száján...

2 megjegyzés:

  1. Hehe :), nekem ez az egyik kedvenc filmem. Ewan meg az álompasi :DD.

    VálaszTörlés
  2. van a pasiben valami. Tényleg. valamiért én is bukok rá. De a film sajna nem jött be! :) De a pasi... :) a Szellemírókban szerelmes lettem belé :)

    VálaszTörlés