2011. február 22., kedd

A díj Miestastól


Köszönöm ezt a díjat Fehérvár egyik legmeghatározóbb könyves bloggerének! Ő lenne
Miestas.

Még elevenen él bennem a péntek délután, amikor is többedmagammal megismerkedhettem veled, és ez egyenesen vezetett a többi érdemes Moly-ember megismeréséhez.

Tehát Drága Miestas, köszönöm a díjat és minden szépet, és ezennel elfogadom.


A díjjal kapcsolatos szabályok:
1, Egy bejegyzés amiben a díj logója megjelenik és a szabályok feltüntetésre kerülnek
2, Belinkelni azt a személyt akitől a díjat kaptad és tudatni vele, hogy elfogadod.
3, Továbbadni 3-5 tehetséges , lehetőleg kezdő blogtársadnak és ezt tudatni is velük. (korántsem kezdők, de figyelésre érdemesek a választott bloggerek)


Tudatom ezúttal

Nitának

, akit most sikerült még csak személyesen megismerni, de már régóta barátok vagyunk :)

Annamarienak

, aki rendíthetetlenül olyan könyveket olvas, amikhez nekem nincs energiám. Respect :)

Sajtosroló bloggernek

, aki ugyanúgy odavan a kisérteties kertekért (Méregnaplók), mint én a temetőkért.

3 megjegyzés:

  1. Jaj, köszönöm szépen, kiegészítettem a bejegyzést.:) Jól esik, hogy gondoltál rám.:)
    Ha már említetted a temetős könyveket, A Highgate temető ikrei is nagyon tetszett.:)

    VálaszTörlés
  2. Bizony, nekem is ott teljesedett ki a dolog! :)- örülök, hogy figyelhetem mi is a véleményed! :)

    VálaszTörlés
  3. Én pedig annak, hogy a tiedét.:)

    VálaszTörlés