2011. február 27., vasárnap

Február-, ami lehetett volna könyvesebb.



De nem lett. Az ok: hogy a csodás munkahelyen 28 napból 20-at kellett volna dolgoznom. Elméletileg ez meg is volt, gyakorlatilag ebből 10 napot 12 órában, a többit, túlóra teljesítése nélkül ledolgoztam. Szóval olvashattam volna, ha akartam volna. De most valami hibádzott. De tudok felmutatni valamit.

Például: kaptam könyvet a z Agavétól: A megszólít a hold-t- prérifarkas főszereplővel, új megvilágításban a misztikus lények portálja.

Megszereztem a Garp szerint a világot, kaptam egy Lessing könyvet (vadi új), és bemenvén egy antikváriumba, Bridget Jones mindkét kötettel hazajött velem. (egyébként túlszárnyalhatatlan öröm volt nekem a tudat, hogy végre az enyémek)

És, nem utolsó sorban túl vagyok egy újabb Molytalálkozón, egy Molyos könyvbemutatón, és egy- két molyos italozáson. (Szörpi, Sceurpien-nél, Abszint és lightcola, mindez Pesten- Itthon meg Jáger, Tea, szűrt víz és a megunhatatlan meggysör). Szóval a molyok kellenek a második kamaszkoromhoz.

Anna Karerina továbbra is vár, nem is beszélve Soseholról, és talán egy kicsit gyorsabban mennének, ha erőt vennék magamon. De kacsintgat Anita, Matt és a többi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése