2011. augusztus 23., kedd

Kerekeim vannak


Már egy ideje határozottan érlelődött a gondolat, hogy kell vennem egy bicajt. Aztán májusban már határozottan körvonalazódott, hogy lízingelhetek egyet. aztán sok minden közbejött. De a múlt éten felcsillant a remény, hogy ha onnan nem, akkor máshonnan igenis, viszonylag kevés ráfordítással lesz bicóm. Mivel a múlt hetet erőmön felül végigmelóztam,így igazán megérdemelem.

Tulajdonképpen az ára: 5000 pénz volt. és vettem hozzá még zárat, de egyebet egyelőre nem kell vele csinálni. És azt kell mondjam, jól áll nekem J

Persze, ha belegondolok, nagyon is olcsó volt, ám a Stephanie Meyer könyvek közel ennyibe kerülnek darabáron, a Szilmailokat lassan 10 éve közel ennyiért vettem meg, és a negyed könyvespolcom került ennyibe. Felveti ezen tények tömkelege, hogy mire költök én annyit, úgy, mégis?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése