2011. augusztus 24., szerda

Suttogások és hazugságok


Gabi barátnőm ajánlott egy könyvet. Elolvastam, jó sokat várt rám, de elolvastam. Gabi barátnőm azt mondta, hogy annyira sajnálta, hogy vége lett a könyvnek, mert érdekes, meg izgalmas volt. Miközben olvastam végig tudtam, mire megy ki a játék, aztán jól meglepődtem. Mert igaz bár, hogy elég kiszámíthatóan mentek az események végig, ám az utolsó pár fejezetben- bár minden szappanopera jellegű klisét végig vonultatva- mégis olyan könyv kerekedett, hogy azt kell, hogy mondjam, érdekes és izgalmas volt.

Mire számíthattam volna egy olyan könyvben, amiben annyira egyértelmű, hogy mi miért történik, a kérdés csupán csak annyi volt, hogy hogyan lesz vége. Hát az ember mindenre gondol, csak erre nem.

Ha könnyed, ámde nem klasszikus izgalmakra, krimis olvasmányra vágyik az ember, meglepő fordulattal a végén, akkor ez a könyv tökéletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése