2011. augusztus 4., csütörtök

V. hét



Lassan vége az Olvasás 7 hetének. Milyen fura, hogy gyakorlatilag az elmúlt héten nem is olvastam. Vagyis próbáltam, csak hát mindent kivett belőlem ez a felújítás. Amiben segítettek lelkes kis Molycik is JJ az egyik ma jelezte, hogy le vagyok amortizálódva- nem a Borostás moly-, ezért holnap majd fogom magam, és elmegyek szoláriumba…

Tehát az 5. héten…

A kérdés, hogy az vagyok- e, amit olvasok. Nem hinném. Mert szeretem a vámpíros könyveket, de nem vagyok sem vérivó, sem denevérpárti. Hiába olvasom Gaiman fantasztikus könyveit, nem gondolom, hogy a gonosz alteregóm egyáltalán létezik, de ha esetleg mégis, akkor mondjuk, gomb szemei vannak. Vagy például imádom a romantikus klasszikusokat, de nem hinném, hogy jól érezném magam abroncsos ruhában a sok képmutató között. És nem is hinném, hogy rám fájna Darcy foga. Mert hiába olvasok mindenfélét, akár lehangolót, akár őrülten betegeset és vicceset, magam, nem vagyok ilyen. (de ha valakit megkérdeznétek, aki hallotta a számból a dobókocka vs. gennyes hüvelyváladék viccemet, talán azt hihetnénk, hogy tényleg sok Moore könyvet olvastam).

És, hogy a könyvek hatással vannak- e a személyiségemre, jövőmre? Nem is tudom. talán csak annyiban, hogy ha olyat olvasok, ami után el kell, hogy gondolkodjak, akkor az amúgy is csak rövidtávú. Vagyis bizonyos vallási témájú könyvekkel nem ez a helyzet. de azoknak a könyveknek ez a dolguk.

Jelenleg ennyire voltam kalibrálva…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése