2012. január 2., hétfő


2011-ben történt egy és más.
Először is, nem váltottam munkahelyet. Megrögzött szingliből kapcsolatos ember lettem, és végleg, és visszavonhatatlanul árva is. Volt rengeteg pici jó dolog, mert barátok mindenütt, lakásfelújítás, ami együtt sokkal könnyebb, rengeteg program, meg némi pihenés is becsúszott.
Aztán novemberben, már nem láttam a dolgok végét. Édesapám bekerült a kórházba, és nem meghalni indult. De aztán december 21.-én inkább elment egy másik helyre. Szerencsére vele tölthettem időm túlnyomó részét. Majd, mikor fel kellett volna dolgoznom a történteket, gyorsabban kellett a törvénynél lépnem, így felgyorsultak az események. Januártól már a család csak nagy üggyel-bajjal viheti akárhová is a hamvakat, de az biztos, hogy folyóba, tóba, tengerbe nem szórhatja. Így december 30.-án szűk körben elbúcsúztam tőle. És fel sem ocsúdtam, már 2012 volt. Amit átaludtam. most is betegen vagyok itthon, kellene egy csomó dolgot csinálni, csak hát zúg a fejem. de az élet megy tovább.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése