2012. január 31., kedd

Spellmann-ék nyomoznak- Fruzsina nevet


A Spellmann-ék életét bemutató könyvet sokszor láttam a molyon, sokszor láttam a Postán.
Aztán láttam a molyon, hogy vicces, jó, élvezetes, hát akkor miért is ne. Amíg meg nem jön az új PKD, addig semmi nagyobb kaliberbe nem szabad belefognom. Gondoltam én.
Nem is volt nagy kaliber, mégis, eszméletlenül jó volt. Lebilincselt, szórakozatott, csak kicsit idegesített. Pont, mint egy véres-nyomozós Meg Cabot.
Nekem bejött, és ajánlom másnak is.
 Vicces volt, hogy senki sem normális ebben a családban, sőt, hogy mit meg nem csinálnak egymás bosszantása érdekében.  A kitalált bosszúelemek nem voltak egyáltalán unalmasak, sőt, mindig újabbak jöttek elő.
Adom kölcsön azoknak szépen sorban, akiknek ajánlottam. Határozottan megérte azt a 600 Ft-ot. És érdekelne a 2. rész is.
"Habár Albert és Olivia automatikusan a tökéletesség 
megtestesülésének látták elsőszülött gyermeküket,
 csak akkor döbbentek rá, mennyire hibátlan is 
David valójában, amikor két évvel
 később az én világrajövetelem 
összehasonlítási 
alapként 
szolgált.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése