2012. január 26., csütörtök

Aznap amikor megszülettem



Kedd volt, és azóta: 9767 nap telt el. Ezt a Facebookon mondta meg a computer.
Arról nem beszél, hogy napos volt-e az idő- ha nagyon akarnék utánanézhetnék, hogy milyen bel, esetleg külpolitikai dolgok történtek, de ha nagyon akarnék, elmehetnék a megyei könyvtárba, aztán jól megnézhetném. A lényeg az, hogy egy olyan adatra bukkantam, amivel nem tudok mit kezdeni.
Ha elmennék jósnőhöz/csillagászhoz/akárkihez- boszorkányosdit játszani, kellene az óra: perc. Már 10 éve tudom, hogy meg kellett volna kérdezni. Anyukám mindig valami reggeli 6:30-ról beszélt,  hogy a régi szomszédasszonyunk vitte be, aki, miután kijött a vizsgáltról megkérdezte, hogy na, milyen volt? Mert az orvos- aki megszültetett, állítólag szép volt. De anyukámat akkor ez nemigen érdekelte, ő csak leöntötte a torkán azt a gusztustalan szmötyit, amit a csap felett kellett magába dönteni, mert ha visszajön a nővér nem örült volna … szóval legalább szép orvos segített a világra.
Aztán anyukámmal kapcsolatban azt is tudom még, hogy mielőtt megszülettem volna- 2 héttel korábban jöttem- az anyai nagyszüleim vendégeskedtek egy hétvégét nálunk, és az édesanya ugrott minden szóra, mozdulatra, és ritka hisztis, és házsártos volt. Ekkor anyai nagyanyám kijelentette: Na, meg fog születni ez a gyerek! Előbb, mint gondolnánk! Persze azt nem vette figyelembe, hogy életem 17 évében, amíg ismertem őt,- Nagyanyámat-  mindig puskaporos volt a levegő körülötte…
Na, meg még azt is tudom, hogy apukám melyik telefonfülkéből hívta a mentőket. És, hogy a kisebbik bátyámmal sétált haza Édesanya az oviból, és engem toltak a babakocsiban, és ekkor a tesóm megkérdezte, hogy Ugye Édesanya nekünk van a legszebb kisbabánk a világon? És a tesómat- őt- hívtam TAI-nak…
Na, mindegy, szóval amikor apukámat kérdeztem, hogy pontosan mikor születtem, határozottan kijelentette, hogy ő most ezt honnan- hiszen nem volt ott? J
Hát ez az. És ez csak egy dolog, amit innentől kezdve, hiába is állok neki akárkit is megkérdezni. Mert ha csak azt veszem, baromi sok mindent nem tudok- és már nincs is kitől. Többségük nélkül marha jól el lehet lenni, mert nem kellenek az életvitelhez.  Legyen szó: családi pletykákról, kapcsolatrendszerekről, informatikai dolgokról, vagy a router jelszaváról!!! Nem tudom a router jelszavát- és már nagyjából mindennel próbálkoztam, amivel a magamfajta laikus próbálkozhat- pár napon belül, egy újabb drasztikus dolog fog ez ügyben intéződni, de a lényeg az, hogy amúgy ez is homály- a ködben információ.
És ez az oka többek között, ami miatt sajnos Grecsó Krisztián fiatalúr Elférsz mellettem könyvét hanyagolom. Mert, hogy lehet az, hogy állandóan sírnom kell, Dunát fakasztok az egyes történettöredékektől vezérelve. Hát úgy. Máshogy, és mást éltünk át, de sajnos, ezek olyan dolgok, amiket már úgysem kérdezhettem meg. És már nem is tudom őket megkérdezni  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése