2011. július 26., kedd

IV. heti bejegyzés, aMoly.hu magasztalása


Ezen a héten, olyan témák vannak, amiket nem olyan könnyű kifejtenem, ezért röviden, tömören oldom meg, mert most van némi tennivaló, és nem dolgoztam előre.

Szóval a szépirodalom. Mind nagyon szép. A baj csak az, hogy kábé az iskolában találtam magam vele szemben utoljára. Aztán most az FMK miatt kénytelen voltam néhány gyöngyszemet olvasni, és mivel válogatós vagyok ezen a téren, nemigen hangolódtam rá. Bár vannak örök klasszikusok, amik mindenképp imádatom tárgyai, most is vár a magyar kortárs irodalom 1-2 embere, hogy olvassam, szóval próbálkozunk mindkét térfélen, hátha.

Inkább a Moly.hu- ról írnék. Ugyanis ahogy én megtaláltam a honlapot, na az, egyáltalán nem vicces. Kábé 1 éve létezett már a moly, amikor valami könyvet keresve az internet kidobta valamelyik könyv adatlapját. Be kellett regisztrálni, hogy lássam az egész mivoltát az egésznek. De annyira sok volt, így első látásra, hogy jó pár hétig, mondjuk 2-3, nem is jöttem

újra. Aztán addig- addig nézegettem, amíg rájöttem a titok nyitjára, majd épp csak annyira kattantam rá, hogy mindenkit az őrületbe kergettem, hogy mi történik itt. Voltak viták, amiket érdemes volt olvasni, értékelések, amik belopták magukat a szívembe, aztán ezek miatt jól itt ragadtam, lassan 2 éve.

Nem csak könyvekről van itt szó, hanem barátságok köttetnek, érdemes emberekkel ismerkedhetek meg, hatalmas bulik és kirándulások szerves részeként tengethetem a napjaim. És kitűnő iskolapélda, hogy elég 1 közös pont- adott esetben a könyvek, és máris mennyire jól megérti egymást egy maroknyi ember. Példának okáért a Fehérvári Szekció .

Moly. hu!

Én neked köszönhetek egy remek időszakot, mert megismerhettem egyik legkedvesebb barátnőmet: Esztert, legkedveltebb bloggereim egyikét Miestast. Legjobb humor és életbölcsesség adómat: JaneEyre-t,na és ők azok, közvetetten akik a bevezettek 10 évvel későbbi kamaszkoromba, na meg a legborostásabb molyt Zoltánt, meg a többi FMK-sat, meg a pesti, érdi, veszprémi, bala bla bla egész országbeli cuki m

olyocskákat, molybébiket, egyiptológusokat, na szóval, már egy ideje, mindent ami csak kell J

Moly. hu, én nagyon hálás vagyok neked! HA csak eladni, venni, böngészni szeretnék a könyvek között, te vagy az első gondolatom. Ha csak olvasnék szubjektív blogok gyűjteményét, te vagy az első, és ha,csak van 4 perc szabadidőm a net előtt, akkor a karcaidat bújva rajongok érted.

Köszönöm, hogy hagytad, hogy rád találjak! és bocs, ha túl nyálas voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése