2011. január 2., vasárnap

2010 könyvekben







Összeszedvén... Bejegyzésemben felsorolom bizonyos kritériumok szerint, egész pontosan - és számszerűen, zanzásítva az olvasói teljesítményem a 2010-es évre vonatkozólag.


A - tavalyi- év folyamán összesen 106 könyvbe kezdtem bele, melyek közül csak 5-t nem fejeztem be 2010-ben.
Két könyvtárba is beíratkozván (Könyvtárból többet kölcsönöztem, mit elolvastam volna...sajnálom...az idő nálam is nagy úr! :)), nem egy, hanem 52 könyv került innen a kezembe- majdnem a fele. Másik fele a kupacnak saját (40) ezek között jó sok számítógépen..., valamint kölcsön könyvek (14 darab) sora.

Két olyan könyv van, amelyeket először elolvastam, majd megvettem: Neil Gaimantól A Csillagpor (könyvtáras pédány első kézbevételkor) és a Törékeny holmik (olvasása folyamatban, és számítógépen kezdtem).

Sok könyvet kaptam kölcsön: Sógoromtól : 7 könyvet. Ő adta kezembe- vagyis leemeltem polcáról... Block könyvei egy részét, Az időutazó feleségét, Bridget Jones 1 könyvét, és Dennis Lehanne is az ő jóvoltából lett megkedvelve.
Molyosoktól kaptam: Sztimi küldött a Magyar Postán 1 könyvet (Neveletlen Hercegnő 4.), valamint Miestas a Highgate temető Ikreit adta december utolsó napjaiban.

Gabitól : Bridget JOnes 2, és Bogitól a Fekete tőr testvériség utolsó 3-4 részét kaptam egy kis időre kölcsön.


Újraolvastam a Harry Potter sorozatot, végigolvastam a Fekete Tőr Testvériséget, Neveletlenek Hercegnőit, valamint egyéb Meg Cabbot sorozatokat.

Olvastam régen áhított klasszikusokat: Austent, Brontét,- a filmeket is megnéztem az olvasott művekből.

Viszonylag kevés könyvet vásároltam. Vadonáns újonnan 8 könyvet vettem, kaptam 3-at kiadói- és Lobo-s ajándék gyanánt, valamint a Hyperiont egy hozzászólásért cserébe a Facebook. com-on. Némely esteben engedtem a csábításnak és használt könyvet vásároltam, molyon, antikváriumban és könyvtárban.


Amelyek az év során kedvencemmé váltak:





A számítógépen való olvasás az év vége felé a háttérbe szorult, de az év eleján viszonylag tömegével fogyasztottam a digitális betűket. Christopher Moore, Neveletlen Hercegnők első pár része, A burok és a Vámpírnaplók- a teljesség igénye nélkül.


Megnéztem filmen, majd elolvastam az Austen klubbot, Az Emmát, A Klastrom titkát, az Üvöltő szeleket, és a Viharszigetet...például.

Más, mint a könyv, de filmen is tetszett a Csillagporon kívül, az Egy lányról is.

Vagy filmen jobb, mint a könyvben a Mansfield Park, a Washington Square és a Vámpírnaplók.
(jajj azok a fintorok és tekintetek :) )


Összességében az eltervezett 100- könyvet igenis teljesítettem Mivel fogadalmamkor nem kötöttem ki, hogy mégis milyen hosszúak, milyen témájóak legyenek és egyéb feltételeket sem szabatam, határozottan könnyű dolgom volt.



És volt 1-2 olyan könyv, amit leginkább elfelejtenék, és sajnálom rá az időt: Az elveszett jelkép és az Ahol a Vadak várnak csak 2 közülük :)


2011-ben jól lehatároltam a könyves kérdést. Mivel két játékban is részt veszek (2 könyvlistával).


Természetesen ezeken kívül még nem egy, hanem minimum 50 könyvet szeretnék elolvasni az előttem álló idényben.
Szóval a feladat adott, csak bírjam szusszal és szemmel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése