2011. január 20., csütörtök

Könyvek 2011-ben előre láthatólag- betáblázva


Mire is jó a moly.hu?- például eltölteni az időmet olyan megnevezéssel, mint molyolás? Vagy mondjuk, ha feltenném azt a költői kérdést hogy vajon mit is olvassak, akkor tudom hol kell böngésznem? Vagy az is lehet, ha nincs még programom szerdára, vagy szombatra, felmegyek oda, és elolvasom, hogy hová és kivel lehet menni? Neaggyisten akár Fehérváron, és némi kultúra is kerül bele. (És itt most beszámolok egy olyan szerdáról, amikor is lementem a még addig csak hírből ismert Kafkabeatbe. Ugyanis elmentem. Előzmények röviden: Adott mennyiségű nappal a 3. fehérvári molytali után Peti bácsi beharangozta a már említett kocsmaszínház egyik programját. Gondolkodtam, mint Micimackó, hogy kell-e nekem Kafka- vagy beat...és arra jutottam, 350 Ft-ért nem mindennap megyek olyan helyre, ahol adnak némi kultúrát is cserébe. Szóval szerda este fogtam magam, és Melindám (munkatársam felesége és már x éve rágja a fülem, hogy menjünk színházba, mert ő oda annyira akar, és olyan helyre, ahol láthatunk közös ismerősöket...szóval szerda este...bár nem a Kőszínház, de egyébként pont megfelelő...szóval elmentünk ÉS ott végignéztünk egy 1 órás előadást, Kafka: Jelentés az Akadémiának- volt az. . Még nem olvastam, de majd fogom. Benyomások: a majom aki dumál- életben is hasonló és igen meggyőző módon adta elő, hogy az ember annyira gyarló és iszákos, hogy nem kell csodálni, ha egy majom könnyen megtanulja, hogyan is kell emberként viselkedni. olvasása után bővebben)
Ezen kívül még barátságok, ismeretségek és mindenfélék is köttetnek ott, és a közös pont: a KÖNYVEK.

2011-ben rengeteg esemény adott a Molyon, hogy keretek közé szoríthassam olvasásaimat.
Anna Karenina éve: elolvasása adott
Várólista csökkentés: 12 hónap 12 könyv
FMK: 18 könyv 9 hónap alatt
Világvége Emlékolvasás: Az út
Olvassunk Durrellt!: vagy Gerrald, vagy az egy ideje már kinézett Lawrence...
Kampány a Méhek titos életéért: vagy csak megnézem filmen- de valamelyik mindenképp 1 éven belül

hirtelen ennyi. Ez persze nem azt jelenti, hogy nem bővítem még a tennivalókat könyvekkel, hisz a Molyok top10-es listája még fel sincs sorolva és amúgy is...nem lehet csak ennyi könyvet olvasni. Barátom lesz továbbra is Scudder, Anita BLake-kel elmélyítem a kapcsolatom, és nem ártana újabb szereplőkkel is összehozni egy- két találkát.

A feladat adott csak bírjam szusszal :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése