2011. január 1., szombat

2011- első bejegyzés


Hazaértem 6 órakor reggel. Dolgoztam mintegy 13 órát az éjjel- és eszméletlenül kellemes szilveszterem volt!
Délben keltem. hangom, mint Charlie-é, jéggel és dupla whisky nélkül :)
2-re megyek dolgozni rögtön indulok este 10-ig, a CÉGhez, ugyanis ez egy olyan nap amikor amúgy senki sem akar dolgozni. Én meg jó fej vagyok- és engedtem a kérésnek.
Tegnap kitépődött a falból a konnektorom minden egyéb kellemetlenség nélkül régen ettől falra másztam volna- most az inger küszöböm annyira alacsony, hogy a kit érdekel effektusokban fergődök... :)
Két hét és molytali, Egy hét és SWEET 20 party :)- mint VIP meghívott- már megint rekedtségig élek az éjszakában...
És most Apukám nézi mellettem Brian életét...

Csoda jól kezdődik a 2011- !

Maradjon is ilyen!!! :):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése