2011. január 16., vasárnap

A méhek és a titkos életük


A moly és méhek

Van, amikor bizonyos dolgokat annyira reklámoznak a

moly

on- ezt nem rossz értelemben írom- , hogy megteszik a maguk kis útját a siker felé.

Például: ha a

Csodaidők

re gondolok- olyan a marketingje, hogy lehetetlen figyelmen kívül hagyni. Mert nem csak arról van szó, hogy az írónő maga is aktív Moly, vagy arról, hogy lehengerlő kedvezményt biztosítottak annak, aki a honlapon keresztül óhajtaná megvenni a sorozat köteteit. HAnem arról, hogy aki olvasta az ezerrel ajánlja, nemcsak szöveges karcok, blogok, hanem videóajánlók is sorra születnek, és kacsingatnak.
Vagy, túllépve a Csodaidőkön ( :) ), ott van Máté Angi könyve: a

Mamó

.
Óriási publicitás, kedves ajánlók, rendkívüli kedvezmények, és elismerő szavak- arról, hogy a díjazottságban, mégis mennyi szerepe is van egy internetes portálnak.


Mert igenis, sok múlik azon, hogy vajon mennyen is írnak egy könyvről. MErt lehet hinni a hatalmas reklámhadjáratnak- a kiadó vagy az író részéről, de mennyivel hitelesebb egy olyan közösség megnyilvánulása, akik nem takargatják mondanivalójukat.

Szóval most én is beállok a sora (ideje volt!), és írok egy olyan könyv és film párosról, (rettentő röviden) amiről a molyon hallottam először, ahol azért gyűjtenek "aláírást', hogy adják ki az adott könyvet. Ez a könyv: a

Sue Monk Kidd által írt A méhek titkos élete c. iromány.

Könyvünk jelene a moly.hu-n:

A könyv 42 ember várólistáján, és 32 ember kívánságlistáján található meg.

Pillanatnyilag 8 ember gondolja úgy, hogy ez az egyik kedvenc könyve.39-en olvasták, és csak 13 embernek van meg. Ezért született eme bejegyzés, hogy még több ember tudhassa magáénak. Merthogy akkor adják ki- újra-, ha összegyülik 1500 ember. NA hajrá!

Engem kiváncsivá tett, hogy hogyan akarhat valaki a méhek életéről könyvet írni, vagy olvasni. És miért ennyien. Persze, ha ők mindannyian a méhek iránti im


ádatból táplálkoznak, vagy különös vonzódásukvan ezen lényekhez, vagy a mézhez, akkor ám legyen, értem. Nekem egyébként rögtön a felvilágosító szöveg jut eszembe a méhek élet éről (virág, bibe, porzó...) De eme könyv, ahogy utánnanéztem, egy lányrólszól. aki elszökik otthonról, egy képpel és egy dadával, és menedéket egy apáca közösségben talál, akik méhészkednek. NA ebbő mi sül ki? A könyvet feldolgozták filmes formában is, 2008-ban Dakota Faninggel a főszerepben. (akinek nem vette el a kedvét az ALkonyat szériákban nyújtott "remek" szerepben, annak itt az alkalom!)... Én már kiváncsi vagyok rá! BÁr lehet, hogy előbb a film lesz meg...

2 megjegyzés:

  1. az én kívánságlistámon is szerepel, és én is felírtam magam a petícióra..szóval remélem lesz belőle valami...

    Ui: egyébként én is bedőltem a molyos Mamó reklámnak...és megbántam...nem tetszett annyira---

    VálaszTörlés
  2. én nem..de azt hiszem nem úszom meg, hogy elolvassam...a Mamót- de még mindig nagy a reklámja :) (nekem meg az ugye kizáró ok szerű...)

    VálaszTörlés