2011. január 31., hétfő

Január a székben: könyvek- februári előre jelzéssel

Tehát 2011-re volt némi tervezetem, kissé felrúgva, na meg mégis tartva magam hozzá, szóval elkezdtem, és van, amit már be is fejeztem.

A Januári hónapban 8 könyvet már ki is olvastam. Köztük sorozat részét alkotta 2: Scudder és Anita- egész jól elférnek egymás mellett. Scudder már viszonylag régi szerelem, na, ezeket Anitáról nem lehet elmondani. Egyetlen előnye a könyv(ei)nek-, ha már annak lehet mondani, hogy a nyelvezet annyira gyomorforgató, hogy az ember szinte érzi a rothadó hús szagát, és hallja a zombik lépteit, és cseppet sem nehéz elhinni, hogy a kitépett gerinc láttán hánynia kell a főhősnek… Nem egy mindennapi vámpíros történet. azt meg kell hagynom. A lényeg az, hogy a képi világ és az ízlés nem egykönnyen tántorít el a többi résztől. (Egyébként jóval több a humor ebben a részben, mint az elsőben: bár kissé fanyar-, de azért nem mindennapi: „Ez egy rohadt meló, de meg kell csinálnom”, vagy „Egy kőszívű kurva vagyok, de annak nagyon jó „.„Ha valaha is férjhez megyek-, amiben már egy ideje kételkedem-, akkor sem a pénz miatt fogom tenni. Szerelemből. A francba, tényleg a szerelemre várok? Na, ne.”)


A Molyok miatt már 2 könyvet elolvastam, az egyik nagy kedvenc lett: A lány gyöngy fülbevalóval.
Anna Karenina 2 teljesítménylistán is helyet kapott, csakhogy annyira nem könnyű vele haladni. De már legalább történik benne valamit…

Szóval februárra is megvan a terv.
Sorozatok részei össze- vissza vagy sorban, Orosz történet befejezése, egy kis Montmartre-i séta, valamint a Négyszögletű kerek erdei túra.


Könyvvásárlás, nem volt, ellenben nyertem egyet: a Kemény üzletet. Kaptam a Csendes amerikait (olvasni akarom!!!) És a Hyperion is kacsingat. Elhalasztottam egy vásárlást, és még többet elszalasztottam. NA de majd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése