2010. november 10., szerda

Halhatatlan szerető Ward módra



A megszokottól nekem eltért. Nem is kicsit. Mert úgy kezdődtek a könyvek, hogy az adott testvér szemszöge valamint a majdani felének a szemszöge, és slussz passz kész is a könyv.
Aztán ahogy haladunk a könyvekkel, egyre többet tudunk meg az alantasokról, majd az árnyékban is többet időzünk, és erre a könyvre már kifejezetten igaz, hogy több szálon futunk. Vagyis az esemény.
1 Adott John, aki viszonzott szerelmével Xhex-szel átél egyet és mást.
2. Az Árnyékban találkozunk Payne-nel, Sen'kivel, meg Layla-val
3 A meleg fiúk szenvedését is olvashattam- beleférkőzik döbbenetes párosukba a gaz csábító: Saxon
4. Darius emlékirataiból kibontakozik egy történet
5. Forgatócsoport megy a szellemkastélyba, ahol ki is derül, ki az a bizonyos szellem.
6. Lash végre be- akarom mondani -kiteljesül...

És hogy a könyv végére ne legyen annyira egyszerű a történet, némi mexikói szappanopera-szerű befejezést is olvashattam: legyen szó halottnak hitt anyáról, vagy a hős megmentőről, az elfeledett és megőrült ex-szeretőről, a gondoskodónak hitt, ám saját lányától is elforduló világmindenség anyjáról, és nem utolsó sorban a jó útra tért szerelmesekről...

A személyiségfejlődés a könyvben:
1. John felhagy önpusztító életmódjával, és kitárulkozik szerelme előtt- hatalmas bizalom
2. Xhex marad ugyan a bérgyilkos álcájában, megbízván John-ban kitárulkozik
3. A meleg fiúkák egyike felvállalja magát, a másikuk meg szenved...ha neki ez jobb...
4. Thor- végre észhez tér...

Tanulság: Bizalom...és minden rendbe jön...az a szörnyű múlt is elfelejtődik...tényleg így működne?!


Ami tetszett: volt olyan?Pörgős cselekmény, és viszonylag kevés szex.

Ami nem kellett volna: ekkora nyálas befejezést, hogy előbukkannak a múlt bizonyos darabkái...

Ami hiányzott: Rhev...nekem ő lett a kedvencem

És hogy ne hazudtoljam meg magam: egy videót nézve az elképzelt szereplőkről: Mila Jovovich- nak eszméletlenül csinos a frizurája...
http://www.youtube.com/watch?v=YoQGUvcxmVY

3 megjegyzés:

  1. Maximális egyetértésem a poszttal! Nekem tetszett, hogy a több szálon futó cselekmények végül összeértek...és neked lett igazad: a meleg fiúk mégis összejönnek valamikor, csak én hittem azt, hogy egyszer csak megállapodnak valamelyik nőnél:)

    VálaszTörlés
  2. o o o még az is lehet, hogy az egyik fiú- tényleg választ egy felet magának...ez a Layla nekem nagyon gyanús....

    VálaszTörlés
  3. Elvileg Layla is kap majd egy könyvet, azt viszont még nem lehet tudni, hogy ki lesz a párja. Én Murdherre tippelnék.
    Előtte viszont még jön Payne-Manny és Tohr-Sen'ki könyve.

    Nekem is a több szálon futó történet és a kevés szex tetszett a legjobban. Rehv viszont szerepelhetett volna többet is. :)

    VálaszTörlés