2010. november 6., szombat

RENDszerezés könyvek terén


A tegnapi molytalálkozó során ráeszméltem, ideje lenne rendesen átgondolni, hogy mikor mit szeretnék olvasni, mert az nem állapot, hogy 3 hét és lejár 8 könyvtári könyvem, és akkor még az "alap" olvasnivalókkal sem vagyok sehol...
szóval alapos mérlegelés során- ebben a pillanatban úgy gondolom- jól összeírom, és megpróbálom betartani a TERVezetem.

Kölcsönben van nálam ki tudja meddig: Christopher Moore: Mocskos melója és a Halhatatlan szerető. Az utóbbi kiolvasása reményeim szerint nem fog sok időt igénybevenni.

a könyvtárban lejárati idő közeleg:
Spíró György: Feleségversenye- valószínűleg olvasatlanul kerül vissza, de a Tudorok és A lehorgonyzott bárka. könyveket csakazért is elolvasom. (MIKOR?????)

most vettem ki a könyvtárból, tehát 1 hónapom biztos van: Én, Rembrandt Lotyója....

És ami a könyvepolcomról nyújtózkodik felém: Gaiman Törékeny holmijai és az Anansi fiúk .... ám ők csak akkor, ha minden effajta kötelezettségem letudtam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése