2010. november 9., kedd

Molytalálkozó Fehérváron :)


Szóval most én is megejtem a beszámolómat a 2. Molytalálkozóról, ami Fehérváron esett meg szervezett kereteken bellül.
Összeültünk pénteken. Voltunk elegen- bár nem kerek volt az asztal, de jól körbeültük, ha kedvünk tartotta helyet cseréltünk, könyveket kerestünk , és megtaláltuk a közös hangot. Beszéltünk könyvekről, sorozatokról, filmekről- szép férfi fő-vagy mellékszereplőkről, na meg a színházról, az olcsó könyvekről, és a kitűzött feladatról. Mert adtunk magunknak házi feladatot. Lesz rá 9 hónap hogy olyan könyveket olvashassunk el, amelyeket - én, személy szerint- már nagyon el akartam olvasni- csak vártam a megfelelő alkalomra, okra, ajánlatra. Na ez most kipipálva.

Lettek újabb molyok, maradtak régiek, és bízom benne, hogy meglesz még a dolog varázsa egy ideig. Mert jó volt összeülni, beszélgetni, enni, inni. Új arcokat megismerni és látni.
Köszönöm ezúttal @Miestasnak a csodás kedvcsináló karcot, melyben engem bölcsnek titulál...ééérdedes. (zárójelben: gyanúsak nekem ezek a Molyok- nem először kapok zavarbaejtő véleményt magamról, az "olvasók" köréből)
@DAndrea: öröm volt melletted ülni, és tsodás volt a tsokoládés sütyeményed :)
@DLány: csak szorgosan azzal a Gaimannal :)
@Morn: legközelebb beszélgethetnénk többet is.
@Mályva: ne aggódj, már alig várom, hogy bélyegezhessek a cuki kis könyvtáradban a gyerekkönyvek hátuljába... :)
és a többiek: köszönöm :)
Tetszik nekem az egész klubb hangulata, és várom már, hogy legyen még pár ilyen jó kis összeröffenés.

ui.: @JaneEyre: a neandervölgyiek megnyilvánulásain még a mai napig jókat derülök...köszönöm

És miattatok fogom elolvasni Rembrandt Lotyóját!!!! (ezt gondolom nem mindenki mondhatja el magáról)

2 megjegyzés:

  1. :D Fruzsi, ha jó logopédus kell, csak szólj:DD
    Én azt szerettem a találkozóban, hogy nem tapadtunk le a könyveknél, hanem egy csomó más érdekes dolog is szóba került (jó kis belső információk, pletykák, pasik, stb:))

    Nem is tudom, hogy a köv.alkalmat mivel dobjuk fel, hogy ilyen jól sikerüljön!

    Ja, a Lotyónál én figyelmeztettelek...!:)

    Hogy állsz a Warddal? Én kiolvastam, majd értekezzünk róla!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Ward holnapra kivégezve, de nekem is szükségem van rá, hogy jól átrágjuk... :)

    VálaszTörlés