2010. november 15., hétfő

könyv - játék - regényszereplő

A tegnapi nap folyamán, kaptam egy levelet Miestastól. Az állt benne, hogy ha megnézem a blogját, találok benne valamit...és ott is volt a nagy kérdés...ki lennék én a regényszereplők közül-szívesen.

Ahogy nézegettem a többiek blogjában a válaszokat, nagy megkönnyebbüléssel töltött el a felismerés, misterint a bőség zavarával nem csak én küszködöm.


Mert szívesen lennék én mondjuk Az Időutazó felesége. Bár Henry mellett élni óriási kihívás volt Clare részéről, de ők annyi mindenen mentek keresztül, és kitartóan tudták szeretni végig egymást. Na meg aztán jó lenne egy kis misztikum- némi borzongás - az életben. Mert a meglepetés erejével bukkanna elő mezteleül kedves férjem- bár néha szegénykém ápolásra szorulván,de mellém érne haza. Na meg azt ne felejtsük el, hogy én- mint Clare- befutott képzőmvész lévén, széleskörű elismertségnek örvendek, és jó sok megpróbáltatáson mentem keresztül, de véghezvittem- Henry segítségével a lehetetlent: megszületett és felnevelődött a gyermekem. Nem is annyira szomorú mint beteljesült életem lehetne Clareként.

Vagy ennék nagyon szívesen Jody Moore
tollából, mondjuk a Totál szívásban. Mert annyira szerencsétlen volt, hogy épp próbál megállni a saját lábán, erre pont akkor változtatják akarata ellenére vámpírrá...és aztán megpróbál boldogulni, és egész jól csinálja. Beleszeret Flodd-ba és akár még boldogan is élhetnek- akár örökké. És nem utolsó sorban, nagyon jó humora van, éles megjegyzései- és természetes vörös haja- ami számomra nagy kincs...bár én barna vagyok...

Vagy végül, de nem utolsó sorban annyira jó lenne a Durell család egyik tagjának lenni. Azt se bánnám, ha én lehetnék Margo, még a pattanások sem zavarnának, vagy Larry is szívesen lennék, hogy hozhassam a fura művészfigurákat a korfuihasziendánkra, vagy lennék Gerald is szívesen...megveszek a pici majmokért. És örülnék, ha azzal foglalkozhatnék, ami igazán a szívem csücske, ha ennyi humoros dolog történne velem, és ha így tudnék mesélni... és nem utolsó sorban, ha ennyi ideig élhetnék Korfun vagy akár az esős Angliában is.

És ha azt kérdezted volna Miestas, hogy ki játszana az életem filmjében: hollywoodi
remekmű lévén: terészetesen René Zellweger... :)

Köszönöm a megstisztelő felkérést, és a kérdést tovább postázom: Nita_könyvgalaxis, Memoir és picurka13 részére.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kérdést, máris megválaszolom... nem lesz könnyű. :)

    VálaszTörlés
  2. igazán nincs mit. Örömmel fogom olvasni a válaszod :)

    VálaszTörlés