2010. november 26., péntek

helyzetjelentés 2010.11.26.




könyv - állapot:
olvasom a Rembrandt bácsi lotyóját, sehogy sem haladok vele. lepillantok egy adag szövegelés után a lap számra: és ba...us, még csak 34...35... ohh. nem megy ez most nekem...

Elolvastam a reci pályázatra a Hosszú út a sírkertbét és azóta nemigen térek magamhoz...most valami ilyesmi kellene nekem. valami izgulós, gondolkodós aggódós...nem valami szerelmi ömlengés... (ma a tuti gimin is kifakadtam nem is csoda, hogy nem nézek tévét sosem...)

És a Kázmér és Hubák, na meg a Gaiman tsodák is várnak a sorukra...oh oh... és tegnap egy mesét is beszereztem FinyPetra nénitől... (indoklás: a Finy Petra írta a Gréta Garbóját, akinek az illusztrátorát ismertem! puszillak innen is: Holló Anna! :):):)- aki jön könyvet népszerűsíteni Székesfehérvárra májusban :) )

Sorozat - állapot
:
  • Fringe: Várom az amerikai folytatást, mert az utolsó letölthető rész atomcápa- zsír király volt, és nagyon aggódom és jajj...
  • The Vampire diaries: Mikor lesz már új rész? mi ez az új módi, hogy lelassítják a leadás idejét. Kihagynak ilyen- olyan okokra hivatkozva napokat...na jó...Hálaadás...értem én.
  • Tudors: igen...kellene. tudom...
  • The pillars of...: nagyon illene...majd...majd...
Munka- Állapot:
nagyon nehezemre esik...Ugyanis általában egybefüggőek a szabadnapjaim, és mire épp elkezdeném a pihenést, általában már dolgoznom kell. És ott nagyon nehezem viselem a mozdulatlan időt.

Zene- állapot:

minden ami mr2. Újabb felfedezettjeim: a Vad fruttik- akik nyomasztó zenei világukkal nekem énekelnek...fülbemászó. Kozma Orsitól már kezdek ideges lenni- és a Barabás Lőrinc mániát az ébresztőóra zenei beállításomnak köszönhetően ki tudom védeni. De azért az már mániákus, hogy ha csönd közelét érzem, rögtön énekelnem kell néhány számukat- aminek rendszerint nemigen örülnek.

Olyan jó lenne, ha olyan tehetséggel lennék megáldva, amivel örömet tudnék szerezni a környezetemnek sajna rajzoló, író és éneklő készségeim ennek szimpla kitételnek nem igazán felelnek meg. Így marad a ragyogó személyiségem :):):):)

u.I.: Tudatosítom magamban, hogy a változás jó is lehet!

2 megjegyzés:

  1. Ó, basszus, pont most hagytam ki a Tuti gimit... :D Amúgy nem szoktam rendszeresen nézni, csak ebéd közben mindig pont az megy, és akkor már végignézem néha... :P

    VálaszTörlés
  2. hát, tudod, engem nagyon felidegesített...bár csak háttérzajt keltett, de a vérnyomásproblémám egy csapásra megoldódott...(borzalmas volt... ) és még pár éve szórakoztatónak találtam....bár lehet, hogy akkor is csak a szép férfiegyedek miatt... :)

    VálaszTörlés