2011. május 2., hétfő

Április- szumma


"György-nap előtt, ha nem esik,
György-nap után sok is esik.
Hogyha Vitálisz didereg,
Tizenötször lesz még hideg!
Áprilisnak szárazsága,
Jó gazdának bosszúsága.
Áprilisnak nedvessége
Fáknak termőképessége."

Áprilisban történt egy s más. Például immáron nem kell fogszabályozót hordanom, a fogorvos levette rólam a kezét. Április végén megszülettem újra, 26-ot töltöttem, de még olyan kis fiatal vagyok. Voltam bowlingozni a zenekarommal, éjjel fél 12-kor még kabát nélkül ücsörögtem egy szórakozóhely benti-kerthelységében, és még ki tudja mi minden.

És akkor most jött a viszonylag fontosabb rész, olvastam is…

Christopher Moore Mocskos melóját már áprilisban fejeztem be. Ez az író nem komplett. Beteg, elmondhatatlanul brutális a humora, de megéri olvasni. Mert érdekes a sok marhaság, amit kiír magából. Mocskos melónkban sok nevettető dolgot olvashattam, pl.: amikor szerencsétlen Mohamed pokolfajzat miatt meghal egy ember, vagy amikor a Jehovákkal példálózik, vagy úgy az egész szereposztás és történés.

Aztán Tesó kódex is megragadott, némi vámpírkodás: Anita Blake 2, Drakula 1 könyvvel. Volt még Anna Karenina, és a Homokóra. Ja, és Szabó Magda is- csak hogy erősítsem a magyar vonalat.

Ha a szent kocsma is bezár, hatására meg kellett néznem a Titokzatos folyót (végre).

Randalíroztam a könyvtárban, néhány várólistás könyv is jött velem haza, és elkezdtem a Csak egy harapást is (bár eddig nem győzött meg). És, elkezdtem a gépen az Amerikai Isteneket is, csak hogy ne legyen elvonási tünetem a következő Gaiman könyvig.

Szóval ez is elmúlt.

1 megjegyzés: