2011. május 25., szerda

Dave McKean- aki rajzolta a Farkasok a falban-t, a Temető könyvét, meg még egy csomó mást is

Dave McKean egy olyan angol illusztrátor, montázskészítő, művész, aki csak a

zért keltette fel a figyelmemet, mert Gaimannel dolgozik- néha-, és így kénytelen voltam figyelni rá. Mondjuk, ha a Vadóc borítónál lemaradok, akkor kábé meg sem születik ez a poszt. Ám a Farkasok a falban tubás képeinél meg kellett, hogy szemléljem jobban,

és azt kell, hogy mondjam, bármily nehéz is, de nem bántam meg!

Szóval, íme, a számomra jelentősebb- legtetszetősebb képei.





Készített ő mindenfélét. Cd borítót,

könyvillusztrációkat és a jól ismert képregényeket.

Szerintem érdemes.

Meg angol.

Mintha ennél

több már nem is kellene.

Állítólag sápadt és tompa figurák és színek jellemzik.

Szerintem nem.

2 megjegyzés:

  1. Anno láttam a Mirror Mask-ot, ami annak ellenére, hogy elég kis költségvetésből készült nagyon szuggesztív volt. McKean megelevenedett.

    VálaszTörlés
  2. rákerestem. meg kell néznem. köszi a tippet :)

    VálaszTörlés