2011. június 7., kedd

cím nélkül a tökéletlen szabadságról


Péntek: 2011.06.03.
- piros lyukak helyén piercingek (egyik sem annyira feltűnő, hogy bárki észrevegye- persze akkor a kérdés?- minek is?)
Szombat: 2011.06.04.
- KAfka záróbuli (R.I.P.)- mindattól a rettentő sok rosszulléttől eltekintve, ami várt rám a legjobb bulik egyike volt
- olyan emberekkel is beszélgettem ezen utolsó estén, akikkel máskor amúgy tutira sosem.
- és azt is megtudtam, hogy bizony rá lehet ismerni a 15 évvel ezelőtti önmagamra...döbbenet
Vasárnap:2011.06.05.
- reggel- vagy mikor áááááá
- 13:40es vonat Pestre- hogy lássam Grecsó Krsiztiánt
- Felértem, de annyira nem voltam képben, gondoltam lepakolok a Mozaikban
- Trécselés, eszmecsere, indulás a Váci utcára- Könyvfesztivál
- 2 Agave és egy Grecsó könyv. dedikáltság nélkül.
- este Eszternél, vacsi, limonádé, mindketten másnapból ébredezünk.
Hétfő: 2011.06.06.
- Indulás a virágpiacra OMG. eddigi életem legvarázslatosabb helyei közül az egyik. Imádom a rántotthúst is :):)
- Délután borsónagyságú jegek útban az ovi felé
- Itthon fürdés után A Tündér valamint a Baba mesék elolvasása.
- Utószülinap: Sidney-es táska, pöttyös szatyor, valamint a Lencsilány és a Naiv.szuper :):)
Kedd: 2011.06.07.
- Kelés után mosogatás, aztán ráeszmélek pizsamában a gép előtt, hogy NINCS még fizum...(pedig venni akartam volna pár dolgot...könyvekbe nem öltözködöm.)
Eddig ennyi, most fél12-kor fogom magam, és leülök reggelizni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése