2011. június 30., csütörtök

Juni



Június

Döbbenet, hogy nem haladok a könyvekkel. Nem olvasok, nem nézek tévét, vagy filmeket, vagy egyáltalán és általában mégis, mi a fenét csinálok??? Költői kérdés, mert amúgy mindent, csak nem haladok semmivel.

Ugyanis: pl. voltam moziban, könyvtárban, sörözni, záró bulin, Könyvfeszten, Múzeumok éjszakáján (Szaturnuszt láttam én), meg dolgoztam.

Terveltem, hogy milyen könyvespolcot, hol, mennyiért, mikor vegyek, meg ilyenek.

Meg olvastam is.

Haladok az Amerikai Istenekkel- már jó néhány oldalt kinyomtattam. Csakhogy nem haladok vele…

Ki-Gavaldát, Márait, Foert és abbahagytam a Hideghegyolvastam: -et. Anita Blake is továbbjutott egy szinttel.

Kaptam csomót kölcsönbe, és randalíroztam a könyvtárban. Ebben a hónapban kihagytam a molytalit, de a molyokat nem. Tegnap például egy japán teaházban voltam Eszterrel.

Kirándultam is, és elevenítettem ismeretségeket.

Langyos hónapom volt? Nem is tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése