2011. június 1., szerda

May


Ich habe keine laune viel buchs zu gelesen. (Ist das gut?)

Nah ja…

Szóval nem is tudom, hogy mikor volt utoljára olvasás szempontjából ennyire meddőhónapom. Mert persze nyüstöltem én a Legyek urát, de hát az én lelkemnek és ízlésemnek, nem ez a megfelelő könyv. És aztán a Hideghegy is végre kinyitásra került, de hát nemigen jutok vele semerre. Az Amerikai Istenekről nem is beszélve- hiányzik, hogy papírformátum legyen. Erősen gondolkozom rajta, hogy szépen apránként kinyomtatom… (persze nem itthon…)

De megvolt a Gaiman adagom (Farkasok a Falban), haladok Anitával is, és egyébként és általában.

Grecsó végleg belopta magát a szívembe, pedig az óta sem olvastam tőle semmi, na, majd jövő7en, az Ünnepi könyvhéten J

De megnéztem a Sorsügynökséget, hááát, na meg a Ponyvaregényt!

Én eddig hogyhogy nem láttam ezt. De tudom miért nem láttam, mert ádázul tettem ellene… de innentől kezdve nincs menekvés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése