2011. július 18., hétfő

3. hét az olvasásos szituból


Szóval mi alapján választhatok olvasnivalót?

Ez nálam igencsak változó. Bár az idei évben határozottan betáblázottnak érzem magam ez ügyben, hiszen 2 esemény miatt az egész évben elolvasandókat már novemberben tudtam. Mindezek a kötelezők mellett természetesen megesik, hogy azt is olvasom, amihez igazán kedvem van. Haladok a megkezdett sorozattal, az azonos író életművének feldolgozásával, és abszolút új- kedvenceket avatok. Sorrendben: Hamilton: Blake kompánia, Gaiman könyvek valamint Foer és a klasszikusok, szépen s sorban.

Volt olyan időszak, amikor hallgattam, hogy ki hogyan, és miért ezt a könyvet ajá

nlja, utálja, imádja és amúgy is. Aztán felfedeztem, hogy vannak termékeny bloggerek, akiknek ebből áll az oldaluk, hogy értekeznek bizonyos könyvekről, határozottan ajánlanak, vagy óvnak, és aztán rá is kattantam némelyikük mondanivalójára. Majd lekattantam. Mert hát, ha minden olyan bejegyzést, ami érdekelne, ügyesen, okosan elolvasnék, nem maradna semmi másra időm. Mostanság meg amúgy is az olvasásból csalom el az időm. (tényleg. amióta nem vagyok szingli…)

Na meg aztán beregisztráltam a molyra, és rájöttem, hogy alattomos egy társaság ez, valóban, nemcsak szivacsok- amennyit írni meg inni bírnak, hanem úgy lökik a jobbnál jobb ajánlásokat, védéseket, vitákat meg minden mást is, hogy a receptekről és az életjelekről ne is beszéljek, mert ezt nem ezen a héten kell.

És, hogy vannak- e kedvenc bloggereim?

Jajj, hát, hogyne lennének. Felüdülést jelent egy- két molynak az irománya unalmas éjszakai órákban a munkahelyen. Mert valljuk be, minden általam preferált billentyűkoptató különös, másnál nem felfedezhető

nyelvezettel írja meg irományait, és nem egyszer van olyan, hogy biztos vagyok benne, hogy a bejegyzést érdemesebb elolvasni, mint a könyvet. Van néhány emlékezetes eset is. De azokról majd máskor.

Most mennem kell olvasni. (persze azelőtt még 1001 másik dolgot elintézek J )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése