2011. július 23., szombat

Momo


A kezdet kezdetén a 18 könyv egyike a Momo lett, Michael Ende tollából.

Teljesítve.

Ugyanis, bár beletelt jó néhány nap, harcoltam és dacoltam az Idővel, de a végére, csak sikerült kiolvasva letenni a könyvet. Pedig nem egy nagy lélegzetű, kissé valóban gyerekes- mesés, ámde izgalmakban bővelkedő, gondolatokat ébresztő remekmű ez.

Már régebben is sokan mondták, hogy nekik ez favorit. Sajnálom, de nekem nem.

Bár lehet, hogy sokat vártam, lehet, hogy Momo-t tényleg nem tudtam megkedvelni, és lehet, hogy durvább leszámolást képzeltem volna el az Idő-tolvajokat, de hát ez is izgalmas és szenzációs volt 30 éve, mint annyi minden más is.

Szóval attól, hogy nekem nem, attól még igenis, jó kis könyv ez. Ígéretes fordulatokkal, és tanulságos mondanivalóval.

Hogy én mit tanultam, csak azt, amit eddig is sejtettem J Igen, az embernek mindig arra van ideje, amire akarja, hogy legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése