2011. március 25., péntek

Idén is megrendezésre került a nagy könyvelhagyó nap- másoknál hét.



Március 25.-én eme eseménytől lázas a világháló.


A könyvtáras honlapon (http://veszitsel.konyvtar.hu/) be kellett regelni, ahol megadva az elhagyni kívánt könyv paramétereit nyilvántartásba vették, és elindították az útján. Vagyis azt én csináltam, aki kiválasztottam egy könyvet, beleragasztottam némi instrukciót és jó kívánalmat, aztán elhagytam a fehérvári belvárosban.


Ebben az évben megválta Julian Barnes könyvétől. Amit annak idején megvettem, és nem olvastam el. arra emlékszem vele kapcsolatban, hogy baromira uncsi volt az eleje, és nem is érdekelt, így olvasatlanul porosodott a polcon. De ma elvesztettem.


És a facebook-on az események lelkesítenek. Írják egyre másra, hogy ki hol, milyen könyvet hagyott el, hogy mit készül elhagyni, vagy megtalálni. Mások csapatba verődve dobálják város szerte a könyveket, amiket a könyvtáraktól vagy kiadóktól kaptak.


Én csak annyit szeretnék, ha valaki az általam elvesztett könyvet megtalálja, belátása szerint használja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése