2011. március 29., kedd

Március idusa- így a végén


Ha már a február az olvasói válság hónapja volt, akkor a március a megfelelő ellenfele, ugyanis befejeztem néhányat, továbbolvastam 1-2-t, és el is kezdtem 1-et biztos.
Bár még van 2 nap vissza a hónapból, de nem valószínű, hogy az alábbi listán esne valami változás, így regisztrálom a lényeget, aztán lesz, ami lesz.

  • Már várt arra, hogy befejezzem: Neil Gaiman iránti imádatomon talán csak lendített, hogy sikerült a Soseholt befejeznem. Patricia Briggsel is megismerkedtem, velősen és meghatározóan. Persepolis 2. része meghatározó késő esti olvasmányaim egyike lett. Szörpi novellái is felszívódtak szépen lassan.
  • Elkezdtem és be is fejeztem: A halál völgyében jártam Matt Scudderrel, A rokon lelkek társaságába is ellátogattam, és a Persepolis első részét is elolvastam. Volt még Anna Gavalda és A félszemű is.
  • Elkezdtem: A Mocskos meló már loholt utánam.
  • Elhagytam: A világ történetét 10 és fél fejezetben.
  • Megkaptam: Scudder eddigi utolsó, általam nem olvasott könyve-, ami eléggé ellentmondásos. Ugyanis Miestas szerint nem annyira jó, míg a Bál1nt sógor szerint a legjobb.- Ezek után csoda, ha érdekel?
  • Hiányolom: Továbbra is hajtok a Glamour napi kedvezményes Libris vásárlásra- kosárba tettem a Leány gyöngy fülbevalóvalt és Az árvák hercegét.
  • Könyvtárból ki: juj. sokat sokat. Ajtót, Blockokat, Hideghegyet.
  • Vár a sorára türelmesen: Ajtó, Block és Hideghegy. Várólistát Csodaidők, és annyi minden más.
  • Nem annyira türelmesen vár: Az út, és Anna Karenina (nem is tudom, hogy volt-e már ilyen, hogy ennyit ültem egy könyvön…)
  • Könyvek nélküli elképzelés: ö ö ö ö csodás napok megvalósítása
  • Felemelő programáradat: megvolt. Az alkohol kitisztulása a szervezetből folyamatban van. Volt mozi, Kafka, Virágpiac, parkban csirkeevés, uszodában edző bácsikon szemet-legeltetés, gyerekpesztra, csajoskodás Gabival, Eszterrel és Eszterrel.
  • Alkoholmennyiség: Egy ideje böjt van.
  • Szabadidős tevékenység: megvolt a felemelő programáradat menüpontban.
  • Kilátástalan helyzet: erről most nem.
  • Kilátásos helyzet: erről sem. Bár nem felhős az ég, de várás van. A kineziológus szerint, még 3 hét- és egész ember vagyok. (ilyet rég nem pipáltam)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése