2010. július 5., hétfő


ma viszonylag termékeny napom lesz- bár nem különösebben vidám és nem is boldogító.
reggel fél 8-kor keltem magamtól: voltam azóta postán- levelet küldtem a csekkeseknek- pénzzel és @zenkának. Aztán szoli, pékség, általános tisztítószer vásárlás, itthon tisztaság és rend teremtése. Majd arcomon hatalmas mosollyal fogadom őseim - viszonylag jó háziasszonyként viselkedem- önsajnálat :nulla- átbökve.
Át kell tetetnem holnapra az angolt, és a kalóriaégetésem helye és ideje leszögezése vár még rám...
Aztán felkészülni a holnapra, majd az egy hónapig tartó tartós álláskeresésre.
Hozzátenném, hogy a legjobb barátnőm akkor keres, ha én jelentkezem előbb- kiváncsi vagyok, hogy ezt ő vajh.hogy is éli meg.
Haladok Harry Potterrel. és néha IPM-et is olvasok...most pedig takarítás :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése