2010. július 11., vasárnap

szombat

délelőtt időben eljutottam az állásinterjú színhelyére, ahol egész pozitív fogadtatásban volt részem- magam miatt nem volt pozitívabb .
aztán este Eclipse-t néztem 9 ismerősömmel együtt- mondjuk 1-t akkor ismertem meg , de a többiekkel vagy már solgoztam együtt, vagy halottam róla a volt munkatársaktól.
Eclipse: nekem fenntartásaim vannak a könyvadaptációkkal kapcsolatban. Nem tudok elvonatkoztatni sem a könyvtől, és hibának rovom fel, ha valamit beleraknak a filmbe, ami a könyvben nem is volt- vagy egy következő részben lesz, vagy ilyesmi...

Mindettől függetlenül a film egész jó volt. mondjuk 8/10. Nem untam magama halálra rajta, bár sok meglepetés nem volt, csak az, hogy eddig is ilyen nagyok voltak a farkasok. És mi ez a hülyeség, hogy megvágja magát mégis a Bella- a könyvben úgy leoltja az Edward- ami szerintem vicces- de lehet, hogy csak én képzeltem bele?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése