2010. július 17., szombat

újra itthon- helyzet

Hazaértem, a 2-3 napos kiruccanásról.
Az unokatesómék hívtak meg bennünket, hogy csatlakozzak Édesapámmal együtt a nyaraló bagázsukhoz, akik az Őrségben tengetik életüket 1 hétig.
Kerkafalván laktunk- aludtunk és ettünk- Láttam Őriszentpétert- ahol az autókázásomtól keletkezett hányingeremet küzdöttem le egy templom melletti játszótéren, utaztam a Szlovén zöldhatárra- Hodoshoz közel szekértúra gyanánt, megnéztem milyenek a házfajták a szeres településeken, finnugor tájházakba beleszerelmesedtem,
aztán az olajipari múzeumban is láthattam érdekes dolgokat. NEm is beszélve Güssingről- ahol egy szép várat nézhettem meg pincétől harangtoronyig.
a Mai napon pedig miután a szállást 10 óra helyett 14- kor sikerült elhagyni, Nagyrákoson megnéztem egy hídivásárt- unottan végigroantam rajta- mégis kaptam ajándékot onnan :) aztán belelógathattam a lábam, a többiek fürödtek is- a Balatonba! Milyen meleg volt a vize :) a levegőről nem is beszélve.
Már jóideje nem láttam bögölyt, és leptek a legyek végig...itthon az autóból való iszállás után meg is csípedd egy néhány goromba szúnyog...de végre itthon. édes itthon :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése