2010. július 1., csütörtök

IPM- szómegőrző szólások



Talán a meleg teszi, vagy a vicces és könnyed olvasmáányok hiánya, de nem képes már napok óta lekötni egy könyv sem. Elkezdtem a Hornby Focilázát, vár rám a Gaiman novellák sora, de nem megy. Tegnap gyakorlatilag inkább lekapcsoltam a villanyt, és aludtam este 10-kor, minthogy faltam volna a könyvek által nyújtott élvezeteket. (na meg várok és várok, és számolom a napokat, és még csak csütörtök van, de hogy mivel ment el a hét, nem tudnám megmondani.)
Tehát reggel- már ruhában erőt vettem magamon, és leültem az űrhajós székre a konyhában, fogtam az IPM-eket, a júniusi számot épp 2 napja szedtem ki a csomagolásból, mert már a júliusi is ideért, de még csak a májusnál tartok- tehát ebben volt némi restanciám.
És eközben eszembe jutott, hogy jaj, múlt nyáron volt egy oltári cikk - azt meg kéne keresni...és itt tartok (és csak várok, és várok...)
De a Grétsy László bácsi olvasmányán- május- már túl vagyok:
1. Nem mindegy, hogy pálcát tör felette, vagy lndzsát tör mellette ! (síkra szállunk valaki mellett, vagy elmarasztaljuk az illetőt)
2. Hűbelebalázs- lerövidülve: Hűbelebalázs módjára, eredetileg: Hű, bele, Balázs, lovat ád Isten!- azaz, fogj hozzá bátran, majd megsegít az Isten!---mégsem azt sugallja, hogy valaki hebehurgyán csinál valamit- legalábbis még nem tudom biztosan- az idő múlásával derül ki :)
3. Disznóláb: Itt a kezem, nem disznóláb. - nem a malacka lába, hanem egy fegyvertípus- ki gondolta volna- máris másképp vizionálom a dolgokat! (véres leszaggatott malacláb, jó, hogy nem szeretném fogdosni...)
4. Csízió: már öléggé elavult dolog, vagy ki tudja : a new age világában...(hónapos jóslatok különös irodalmi formába öntve- ezt csak én mondom, nem a Grétsy bácsi.
Tanulság: Nem mind arany, ami fénylik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése